Informácie pre zákazníkov DATART
Vážení klienti,
z médií ste sa mohli dozvedieť o pripravovaných zmenách v štruktúrach spoločností, ktoré sú prevádzkovateľmi značiek NAY a DATART.
Pre klientov, ktorí si zakúpili tovar v DATART a uzavreli si poistenie predĺženej záruky a poistenie náhodného poškodenia od spoločnosti BNP Paribas Cardif Poisťovňa a.s., sa nič nemení a všetky poistenia zostanú naďalej platné bez akejkoľvek zmeny.
Naďalej si môžete k vami zakúpenému tovaru dojednať poistenie tak, ako ste boli zvyknutí doteraz.
V prípade akýchkoľvek otázok môžete kontaktovať naše klientske centrum na telefónnom čísle 02/5824 0011 a to počas pracovných dní v čase 8:00 - 16:00 hod. alebo písomne kedykoľvek na cardifslovakia@cardif.com.