Postup riešenia sťažností
Máme pochopenie pre ťažké situácie, ktoré sprevádzajú ľudský život a snažíme sa, aby ich dopady na našich klientov boli čo najmenšie.
Pokiaľ máte námet, pochvalu alebo sťažnosť, napíšte nám:
- poštou na adresu: BNP Paribas Cardif Poisťovňa, a.s., Bottova 2A, 811 09 Bratislava,
- e-mailom: cardifslovakia@cardif.com
Nezabudnite, prosím, uviesť:
- číslo zmluvy alebo poistnej udalosti, ktorej sa vaša pochvala alebo sťažnosť týka,
- svoje kontaktné údaje (e-mail, telefón, adresa).
Vaše sťažnosti vyriešime najneskôr do 30 kalendárnych dní. Pokiaľ túto lehotu nebudeme schopní z akéhokoľvek dôvodu dodržať, budeme vás o tom informovať.
Ombudsman
Ak nie ste spokojný s vybavením vašej sťažnosti, môžete sa obrátiť na ombudsmana.
Odpoveď môžete očakávať spravidla do 30 dní.
(Útvar poisťovacieho ombudsmana, Slovenská asociácia poisťovní, Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava)