Ako odoslať poškodené zariadenie do servisu

Ako správne zabaliť zásielku

Po zaregistrovaní škodovej udalosti, vám bude jej číslo zaslané emailom. Zariadenie zašlete prostredníctvom služby BalíkoBOX alebo ho u vás vyzdvihne kuriér, a to v zmysle  inštrukcií uvedených v emaile. 

Dopravu do servisného strediska zariadime za vás. Aby pri preprave nedošlo k nechcenému poškodeniu zariadenia, žiadame vás aby ste dodržali nižšie uvedené odporúčania, týkajúce sa zabezpečenia zariadenia na bezpečnú prepravu. 

V závislosti od typu zariadenia a jeho technického stavu vykonajte čo najviac možno z krokov uvedených  nižšie.

U telefónov, tabletov, notebookov a podobných zariadení:

  • Najskôr zariadenie zálohujte, ak to jeho stav dovolí. 
  • Po zálohovaní, zo zariadenia vymažte všetky osobné údaje, ideálne obnovením zariadenia do továrenského nastavenia. Z dôvodu ochrany osobných údajov budú údaje počas servisu zo zariadenia vymazané. 
  • Ak je to možné, vypnite aplikácie proti krádeži (Find my iPhone u Apple zariadení, ESET, a pod.). Zabezpečovacie aplikácie by mohli mylne hlásiť zariadenie ako odcudzené. 
  • Nezabudnite vybrať SIM kartu a pamäťové médiá a bezpečne ich uschovať
  • Odstráňte obaly, fólie, ako aj sklo a ďalšie ochranné príslušenstvo. Príslušenstvo ako nabíjačka alebo slúchadlá neodosielajte

U všetkých zariadení: 

  • Vyhotovte fotografiu zariadenia pred jeho odoslaním. Fotografia sa môže hodiť, ak bude nutné reklamovať poškodenie, ku ktorého vzniku došlo na zariadení pri preprave. 
  • Krehké príslušenstvo, ako je napríklad nádržka na vodu z kávovaru, násady vysávačov a pod. nemusíte odosielať. Servis má náhradné diely na otestovanie. 
  • Zariadenie nemusíte baliť do originálnej krabice. Dôležité je však starostlivé zabalenie tak, aby nedošlo k poškodeniu zariadenia pri preprave. Predovšetkým, ak posielate napríklad kávovar, je potrebné použiť polystyrénové výstuhy. 

Ako prebieha servis a aké budú formy plnenia: 

Servis vaše zariadenie odborne posúdi a vyhodnotí, o akú poruchu či poškodenie ide.

  • Ak bude možné zariadenie opraviť a oprava je podľa príslušnej poistnej zmluvy účelná, servis ho opraví a dá vám vedieť, kedy zariadenie pošle späť na vašu adresu. 
  • V prípade, že zariadenie opraviť nepôjde alebo by oprava bola podľa príslušnej poistnej zmluvy neúčelná alebo by náklady na opravu presiahli kúpnu cenu novej rovnakej alebo podobnej veci, dostanete od nás nové zariadenie alebo podobné zariadenie, ktoré bude minimálne rovnakých parametrov a rovnakej technickej špecifikácie. 
  • Ak ani to nie je možné, pošleme vám poukážky na nákup tovaru v predajniach NAY vo výške kúpnej alebo časovej ceny poisteného tovaru (podľa podmienok príslušnej poistnej zmluvy). 
Ikona

Formy plnenia a jeho výška (kúpna/časová cena) závisia vždy od  konkrétnych podmienok  poistenia, ktoré boli platné v čase, keď ste k poisteniu pristúpili!

Môže nastať situácia, keď vám nárok na poisťovacie plnenie nevznikne.

V tomto prípade vám servis umožní opravu na vaše náklady alebo vám zariadenie vráti neopravené späť. 

Keď zariadenie obdržíte späť: 

⚙ Ak sa na udalosť vzťahuje spoluúčasť, doplatíte ju pri preberaní.  

📦 Pri preberaní si ihneď starostlivo skontrolujte zásielku. Ak je zásielka viditeľne poškodená, spíšte reklamáciu s prepravnou spoločnosťou. 

📷 Po otvorení zásielky vyhotovte fotografiu akéhokoľvek neštandardného poškodenia. Snažíme sa držať vysoké štandardy bezpečnej prepravy, ale aj tak sa môže stať, že sa zariadenie pri preprave rozbije alebo poškodí. V takom prípade, prosíme, do 24 hodín kontaktujte servis. 

💸 Upozorňujeme, že u zariadení, ako je napr. kávovar, musíme otestovať ich funkčnosť. Môže sa potom stať, že vo vnútri zostanú tekutiny, ktoré môžu zariadenie pri preprave ušpiniť. 

Potrebujete poradiť?
Ozvite sa nám – radi pomôžeme! 
📞 +421 258 240 011 (Po-Pia, 8.00-16.00) 
📧 cardifslovakia@cardif.com