Máme pochopenie pre ťažké situácie, ktoré sprevádzajú ľudský život a snažíme sa, aby ich dopady na našich klientov boli čo najmenšie.
Pokiaľ máte námet, pochvalu alebo sťažnosť, napíšte nám:
poštou: BNP Paribas Cardif Poisťovňa, a.s., Bottova 2A, 811 09 Bratislava,
e-mailom: cardifslovakia@cardif.com
Nezabudnite, prosím, uviesť:
číslo zmluvy alebo poistnej udalosti, ktoré ktorého ktorej sa Vaša pochvala alebo sťažnosť týka,
svoje kontaktné údaje (e-mail, telefón, adresa).
Vaše sťažnosti vyriešime maximálne do 30 kalendárnych dní. Pokiaľ túto lehotu nebudeme schopní z akéhokoľvek dôvodu dodržať, budeme Vás o ňom informovať kontaktovať.
Ombudsman
Pokiaľ nie ste spokojný s vybavením Vašej sťažnosti, môžete sa obrátiť na ombudsmana
Odpoveď môžete očakávať spravidla do 30 dní.